3 ویژگی مثبت که باید هنگام انتخاب شرکت سئو به آن توجه کنیم
نوشته شده توسط : yadakyar

من چند مقاله در مورد "چه چیزی باید مراقب باشم" هنگام کار با ارائه دهندگان بازاریابی اینترنتی نوشتم. این پست ها ، از جمله یک پست مفصل در مورد شرکت های سئو سایت حرفه ای  ، قصد دارند به مارک ها و مشاغل کمک کنند تا زمینه های نگرانی را با تیم SEO موجود یا آینده خود شناسایی کنند. امروز خوب ، به نظر می رسد روحیه فصل (امروز شکرگذاری در ایالات متحده است) باعث شده من از کسانی که در صنعت هستند و در واقع روز به روز توسط مشتری های خود درست عمل می کنند ، تشکر کنم. بنابراین ، من تصمیم گرفته ام تا به شما یک نگاه اجمالی به ظاهر یک شرکت SEO عالی ارائه دهم. این احتمال وجود دارد که نزدیک به سال جدید شما باشد ، تصمیمات بزرگی در مورد چگونگی پیشبرد برنامه بازاریابی آنلاین خود اتخاذ خواهد کرد ، بنابراین لطفاً هنگام آماده شدن برای سال آینده ، کمی حرکت را در مسیر درست در نظر بگیرید. برای اینکه بدانید هنگام انتخاب SEO برای نام تجاری خود به دنبال چه چیزی بگردید ، بیشتر بخوانید.

1. معتبر ، وابسته ، تحصیل کرده ... و متصل

این ویژگی چهار در یک در ایجاد اعتبار یک شرکت بازاریابی آنلاین ضروری است. بلافاصله قادر خواهید بود با مرور وب سایت موجودیت هرکدام را تشخیص دهید و برای انجام این کار به ندرت لازم است از صفحه اصلی فراتر بروید. آیا SEO احتمالی از طریق Better Business Bureau (BBB) ​​محلی خود اعتبار سنجی نشان می دهد؟ آیا آنها اعضای یک هیئت تجاری محلی ، اتاق بازرگانی یا سایر انجمن های تجاری معتبر هستند؟ آیا مشخصات تیم آنها اثبات می کند که کارکنان متشکل از افراد بسیار واجد شرایط در زمینه بازاریابی اینترنتی آموزش دیده و آراسته شده اند؟ با مرور مختصری از سایت SEO ، خیلی سریع به این نتیجه خواهید رسید. سرانجام ، اتصال ممکن است کمی کمتر از شناسه های فوق آشکار باشد اما وجود سه مورد اول اغلب به موارد دوم منجر می شود. سئوکاران متصل به منابع آنلاین به تعداد زیادی از منابع آنلاین در سراسر منطقه خود و فراتر از آن دسترسی دارند ، منابعی که می توانند در معرض دید آنلاین افزایش یافته برای کسب و کار شما در قالب لینک و نام تجاری - روابط عمومی آنلاین در بهترین حالت خود باشند.

2. بنیان در فناوری On-Page

گزارش فاکتورهای رتبه بندی سال به سال ثابت می کند که فناوری صفحه برای توانایی رتبه بندی خوب وب سایت در موتورهای جستجو ، ضروری است. سئوکاران با پیش زمینه و بنیان قوی در امور فنی بازاریابی اینترنتی می توانند سایت شما را از صحنه خارج کنند. اگر در حال راه اندازی یک وب سایت کاملاً جدید باشید ، یا اگر سایت شما از ماهها تأسیس یا سالها قبل هرگز نتوانسته رتبه خوبی کسب کند ، برای شما بسیار ضروری و مرتبط خواهد بود. از SEO احتمالی خود بپرسید که چه برنامه ای برای "باطن" فنی وب سایت شما دارند تا آن را "با صدای بلند" به دنیای آنلاین معرفی کنند یا عملکرد فعلی آن را بهبود ببخشند. به عبارات زیر در پاسخ آنها گوش دهید:

 

    علامت گذاری سایت خود با داده های ساخت یافته (قطعه های ساختاری ، schema.org)

    بهینه سازی برچسب های عنوان ، عنوان ها و توضیحات متا

    بهینه سازی سرعت صفحه وب سایت شما

    بهینه سازی سایت خود با طراحی پاسخگو برای موبایل

    بهینه سازی SEO محلی خود با توسعه و ایجاد نقشه Google برای کسب و کار من

 

3. توسط محتوا هدایت می شود

 

در حالی که فناوری درون صفحه ای در واقع بنیان یک شرکت SEO خوب است و متعاقباً یک برنامه SEO خوب برای کسب و کار شما به وجود می آورد ، محتوای آن چیزی است که امروز ، در سال 2015 و بعد از آن سئو را عالی می کند. اگر ارائه دهنده SEO شما شایسته هدایت هزینه برای موفقیت وب سایت شما است ، آنها یک تیم محتوا خواهند داشت ، مجهز به هدیه gab آنلاین. این تیم اثبات شده صفحات وب شما را بازنویسی می کند ، استراتژی وبلاگ نویسی مداوم شما را تهیه می کند و محتوایی غنی از رسانه در قالب عکس ، اطلاعات گرافیکی و ویدئو ارائه می دهد تا مشتری شما و موتورهای جستجو را به طور یکسان با تمام نیازهای شما فراهم کند. اگر شرکت SEO آینده شما پرسنلی را در اختیار دارد که برنامه محتوای شما را بر عهده بگیرند ، سال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: